Wózek inwalidzki GTM Hammer

GTM Mobil Marek-Technology

Pierwszy całkowicie indywidualny wózek GTM, o sztywnej konstrukcji, stałym ustawieniu środka ciężkości i otwartej budowie ramy.
Poprzednik Endeavour’a, od którego różni się jedynie sposobem połączenia siedziska z belką główną. Siedzisko HAMMERA opiera się na dwóch rurach w kształcie trójkąta, co pozwala na jego użytkowanie przez osoby powyżej 100kg.


Więcej szczegółów


•  CAŁKOWICIE INDYWIDUALNY
•  WZMOCNIONE SIEDZISKO
•  KARBOBONOWE  BOCZKI

Pierwszy całkowicie indywidualny wózek GTM, o sztywnej konstrukcji, stałym ustawieniu środka ciężkości i otwartej budowie ramy.
Poprzednik Endeavour’a, od którego różni się jedynie sposobem połączenia siedziska z belką główną. Siedzisko HAMMERA opiera się na dwóch rurach w kształcie trójkąta, co pozwala na jego użytkowanie przez osoby powyżej 100kg.

Wózek GTM HAMMER otrzymał Nagrodę Targów Sprzętu Rehabilitacyjnego oraz Sprzętu dla Osób Niepełnosprawnych „REHABILITACJA 2005”.

ISTNIEJE RÓWNIEŻ  MOŻLIWOŚĆ PRZYSTOSOWANIA I WYPOSAŻENIA WÓZKA GTM HAMMER
 W ELEMENTY STABILIZUJĄCE PLECY I GŁOWĘ.

 SPECYFIKACJA TECHNICZNA

  • RAMA: otwarta, wykonana z wysokogatunkowego stopu lotniczego aluminium 7020
  • OPARCIE: sztywne lub składane,  zamek  typu  “lock-down”,  regulacja wysokości o 5cm
  • SIEDZISKO: proste lub tzw. ergo siedzisko, odpowiednio wyprofilowane pod guzami kulszowymi, zmniejsza ryzyko powstawania odleżyn oraz zapewnia prawidłową pozycję siedzącą
  • KOŁA TYLNE: szybkodemontowalne, mocowane na osi szybkozłącznej, rozmiar:  24”, 26”, kąt pochylenia:  0°, 2°, 3°, 5°

WYMIARY  DOBIERANE  CAŁKOWICIE  INDYWIDUALNIE  DO  POTRZEB KLIENTA

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE

  • PODNÓŻEK: aluminiowy,  z płynną  regulacją   wysokości
  • KOŁA  TYLNE: w zaplocie radialnym
  • CIĄG: aluminiowe
  • OPONY: Schwalbe  RIGHT  RUN  szare, niebieskie
  • HAMULCE: standardowe typu „push lock”, nożycowe
  • OŚ KÓŁ DUŻYCH: średnica Ø 12mm
  • KÓŁKA    PRZEDNIE: aluminiowe 4” i 5”
  • TAPICERKA SIEDZISKA: czarna, system pasów z możliwością regulacji, poduszka
  • TAPICERKA OPARCIA: czarna, system pasów pozwalający na regulację głębokości, materiał wierzchni oddychający
  • BOCZKI: karbonowe,  wyjmowane  lub przymocowane na stałe, proste lub z błotnikiem
  • WIDELCE: obustronne, 3 oczkowe ulżone, czarne
  • KOLOR RAMY: biały, żółty, pomarańczowy, czerwony, wiśniowy, niebieski, granatowy, zielony, srebrny,  stare srebro, czarny, czar

WYPOSAŻENIE OPCJONALNE  (dodatkowo płatne)

  • SIEDZISKO: sztywne, na płycie aluminiowej lub karbonowej
  • OPARCIE: anatomiczne, ergonomiczne
  • PODNÓŻEK: tytanowy, platforma podnóżka   plastikowa lub karbonowa
  • KOŁA  TYLNE: SPINERGY, TENSIO, krzyżowe sportowe, terenowe
  • CIĄGI: stalowe (stal  nierdzewna), tytanowe, powlekane gumą
  • OPONY: Schwalbe RIGHT RUN zółte, czerwone, Schwalbe Marathon Plus czarne
  • OSŁONY NA SZPRYCHY: przezroczyste z logo GTM
  • OŚ KÓŁ DUŻYCH: Ø 12,7mm (1/2”), z uchem dla tetraplegików Ø 12mm i 12.7mm
  • KÓŁKA PRZEDNIE: plastikowe 5”, aluminiowe z uszczelnianym łożyskami  4’ i 5”
  • TAPICERKA  SIEDZISKA: pas wydłużający siedzisko, obszycie  poduszki:   skóra, skóra perforowana, alcantara
  • TAPICERKA OPARCIA: skóra,  skóra perforowana, alcantara
  • OBSZYCIE RAMY: rur przednich, pałąka, pasa łydkowego
  • RĄCZKI: w pałąku oparcia, w rurkach oparcia regulowane lub stałe, wkręcane w oparcie, plastikowe składane
  • BOCZKI: składane z oparciem, wysuwane, aluminiowe, podłokietniki
  • WIDELCE: 1 stronne ulżone, 3-oczkowe
  • ELEMENTY STABILIZUJĄCE: zagłówek, peloty boczne, klin, pasy stabilizujące
  • ANODOWANE ELEMENTY: zamki oparcia, kółka przednie aluminiowe, kapsle, klamry
  • ZABEZPIECZENIA ANYWYWROTNE
  • KOLOR RAMY: wszystkie kolory z palety RAL CLASSIC, rama polerowana