Wózek inwalidzki GTM Hammer Vario

GTM Mobil Marek-Technology

Jeden z pierwszych modeli GTM, bardzo udany i cieszący się dużą popularnością wśród klientów. Poprzednik Mustanga i do czasu pojawienia się następcy, najczęściej wybierany model. Wózek o regulowanym położeniu środka ciężkości oraz otwartej budowie ramy. Od Mustanga różni go proste siedzisko i nieco inny sposób regulacji środka ciężkości.


Więcej szczegółów


•  RAMA OTWARTA
•  KLASYCZNY MODEL
•  REGULOWANY ŚRODEK CIĘŻKOŚCI

Jeden z pierwszych modeli GTM, bardzo udany i cieszący się dużą popularnością wśród klientów. Poprzednik Mustanga i do czasu pojawienia się następcy, najczęściej wybierany model. Wózek o regulowanym położeniu środka ciężkości oraz otwartej budowie ramy. Od Mustanga różni go proste siedzisko i nieco inny sposób regulacji środka ciężkości – na dodatkowo wspawanej rurce pod siedziskiem, a nie jak w Mustangu, bezpośrednio na siedzisku.

ISTNIEJE RÓWNIEŻ  MOŻLIWOŚĆ PRZYSTOSOWANIA I WYPOSAŻENIA WÓZKA GTM MUSTANG 
W ELEMENTY STABILIZUJĄCE PLECY I GŁOWĘ

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

  • RAMA: otwarta, wykonana z wysokogatunkowego stopu lotniczego aluminium 7020
  • OPARCIE: sztywne lub składane, zamek typu “lock-down”, regulacja wysokości oparcia o 5cm
  • KOŁA TYLNE: szybkodemontowalne, mocowane na osi szybkozłącznej, rozmiar: 24”, 26”, kąt pochylenia:  0°, 2°, 3°, 5°
  • SZEROKOŚĆ SIEDZISKA:  od 30 do 46 cmhamer v pomiar

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE

  • PODNÓŻEK: aluminiowy,  z płynną  regulacją   wysokości
  • KOŁA  TYLNE: w zaplocie radialnym, aluminiowe
  • OPONY: Schwalbe  RIGHT  RUN  szare, niebieskie
  • HAMULCE: standardowe typu „push lock”
  • OŚ KÓŁ DUŻYCH: Ø 12mm
  • KÓŁKA    PRZEDNIE: plastikowe, czarna piasta, szara guma, rozmiar: 4”
  • TAPICERKA SIEDZISKA: czarna, system pasów z możliwością regulacji, poduszka
  • TAPICERKA OPARCIA: czarna, system pasów pozwalający na regulację głębokości, materiał wierzchni oddychający
  • BOCZKI: wyjmowane,  plastikowe,   proste lub z błotnikiem
  • WIDELCE: obustronne, 3 oczkowe ulżone, czarne
  • KOLOR RAMY: biały,  żółty, czerwony, wiśniowy, pomarańczowy, niebieski , granatowy, zielony, srebrny, stare srebro, czarny, czarny mat, niepolerowany

WYPOSAŻENIE OPCJONALNE  (dodatkowo płatne)

  • SIEDZISKO: sztywne, na płycie aluminiowej lub karbonowej
  • PODNÓŻEK: tytanowy, platforma podnóżka   plastikowa lub karbonowa
  • KOŁA  TYLNE: SPINERGY, TENSIO, krzyżowe sportowe, terenowe
  • CIĄGI: stalowe (stal nierdzewna),  tytanowe,  powlekane  gumą
  • OPONY: Schwalbe RIGHT RUN żółte, czerwone, Schwalbe Marathon Plus czarne
  • OSŁONY NA SZPRYCHY: przezroczyste z logo GTM
  • HAMULCE: nożycowe
  • OŚ KÓŁ DUŻYCH: Ø 12,7mm (1/2”), z uchem dla tetraplegików Ø 12mm i 12.7mm
  • KÓŁKA PRZEDNIE: plastikowe 5”, aluminiowe 4” i 5”, aluminiowe z uszczelnianym łożyskami  4’ i 5”
  • TAPICERKA  SIEDZISKA: pas wydłużający siedzisko, obszycie  poduszki:   skóra, skóra perforowana, alcantara
  • TAPICERKA OPARCIA: skóra, skóra perforowana, alcantara
  • OBSZYCIE RAMY: rur przednich, pałąka, pasa łydkowego
  • RĄCZKI: w pałąku oparcia, w rurkach oparcia regulowane lub stałe, wkręcane w oparcie, plastikowe składane
  • BOCZKI: składane z oparciem, wysuwane, przyspawane na stałe, aluminiowe, karbonowe, podłokietniki
  • WIDELCE: 1 stronne, ulżone, 3-oczkowe
  • ELEMENTY STABILIZUJĄCE: zagłówek, peloty boczne, klin, pasy stabilizujące
  • ANODOWANE ELEMENTY: zamki oparcia, kółka przednie aluminiowe, kapsle, klamry
  • ZABEZPIECZENIA ANYWYWROTNE
  • KOLOR RAMY: wszystkie kolory z palety RAL CLASSIC, rama polerowana